Éles Anett
A Rendszer
Tisztelt Szolgáltató!
„Az EG-024-es elektronikus nyomtatványkérő lapon igényelje meg a MI-48-as elektronikus nyomtatványt. A kitöltött adatlapot töltse fel a CENTRUMRENDSZER elektronikus adatbejelentő portáljának erre a célra kialakított felületén. Ezen keresztül megigényelheti a PIN kódja aktiválásához a felhasználónevét, majd jelszót kérhet hozzá a PN-122-es elektronikus nyomtatványkérő lapon megigényelt FK-16-os nyomtatvány segítségével. A felhasználónév mellé kapott jelszót aktiváláskor változtassa meg”
A fenti információk tekintetében jobbnak láttam, ha meglátogatom Önöket az ügyfélfogadási időben. Hazaérve a következő üzenet jött a CENTRUMRENDSZER ügyfélportálján: „Gratulálunk! ÖN EGÉSZSÉGES! Be tudott jönni személyes ügyintézésre! Az egészségkártyáján feltüntetett vizsgálatok elvégzése felesleges.
Amennyiben mindezek ellenére is panaszai vannak, keresse fel a magán egészségügyi ellátási pontok egyikét!
További jó egészséget kíván a RENDSZER!